Sunday, July 14, 2013

Toyota Innova Lowered VS Tonggek


Antara geng Innova tonggek Abe Zek (sebelah YDP IT)  dan Abe Fidz (baju belang) (YDP Innova tonggek (IT) hehehe jangan marah yer)

Sekadar suka-suka di Kelab Pemilik Innova Malaysia (KPIM) sesama geng-geng kerap "rachon-merachon" kepada geng-geng yang masih setia dengan spec ori Toyota Innova yang ori iaitu "tonggek". Bagi yang termakan rachon, sudah pasti akan ke bengkel dan "melowered" Innova masing-masing termasuk menukar "kasut sukan"nya sekali ke saiz yang lebih sporty seperti ke saiz 17, 18 malah ke 22 inci... kalau 22 inci sudah tentu lowered habis tetapi tak boleh sumbat ramai penumpanglah hehehe..

Timbalan YDP Encik Salihin (baju hitam) dan Encik Suhaimi

Layan ...Nak lihat Innova lowered vs tonggek KLIK SINI , kalau nak lihat aktiviti KPIM seperti konvoi SILA KLIK SINI

Kaki rachon tersohor di KPIM ialah SU nya sendiri Encik Farees Othman dan YDPnya Encik Rahim Ghazali. Secara peribadi saya adalah salah seorang yang termakan rachon berbisa kedua-dua orang kuat KPIM ini dan saya adalah geng Innova lowered serta berkasut sukan 17 inici dan tayar Yokohama DB dari Japan.. rabak hampir 5k bro hehehe tapi takpe puashati lah bila lowered terasa seperti orang muda lak.... Encik Farees Othman disebelah kiri (pakai spek) dan YD Rahim Ghazali yang bermisai macho untuk makluman anda....


Innova tonggek tak best ke? Mana boleh tak best kalau Toyota Innova tonggek ataupun lowered sudah semestinya best. Kedua-dua versi mempunyai kelebihannya, kalau tak percaya jom join KELAB PEMILIK INNOVA MALAYSIA.

Jangan marah yer catatan ni hanya untuk suka-suka jer ok ... HIDUP KPIM!!!!


1 comment:

  1. thanks DrCool ahaaaaa yessss I'm the one who's become the glamorous off the day fuhhhhhhssss (dream of the day). FYI you did a good job and hope one day our club (KPIM) become one of the prestigious club insy'allah. Anyway I wishing you and your family's "Salam Ramadhan Al-Mubarak" and also to all Muslimin, Muslimat and especially to all Innovarianz member's - hope all us will received "Barokah" in this fasting month ammiin.. Warigh #016

    ReplyDelete