Monday, April 4, 2011

NBC News : 20,000 Orang USA Masuk Islam Setiap Tahun

Selepas peristiwa 9/11 yang mengaitkan Islam sebagai agama pengganas, pihak yang mencipta agenda tersebut iaitu Amerika (US) telah mendapat kejutan sebaliknya.. Propanganda untuk menjadikan Islam sebagai agama yang ganas dan bertujuan untuk menyeru rakyatnya untuk  membenci Islam tetapi sebaliknya yang terjadi. Rakyatnya pula yang berubah agama dengan kadar "rapid" seperti istilah yang digunakan oleh NBC NEWS.

Paderi Bakar Al-Quran

Bagi cool kes Paderi di US yang membakar Al-Quran adalah agenda terdesak untuk memburukkan Islam, jika dilihat dari statistik "penghijrahan" rakyatnya kepada Islam amat drastik. Jika dicongak secara mudah jika 20,000 US yang memeluk Islam setiap tahun, akan terdapat 400,000 ribu rakyatnya yang akan menjadi Islam selepas 20 tahun. Jika 400,000 ribu yang sudah memeluk Islam ini akan "mengislamkan" isterinya, anak-anaknya, saudara-saudaranya dan kawan-kawannya maka dalam masa 20 tahun statistik akan menunjukkan lebih dari 400,000 orang yang akan memeluk Islam dan hidup di US dan akan bertambah suara orang-orang Islam dan akan bertambahlah juga masjid-masjid di US. Ada juga Lapuran yang mengatakan 1,000 orang US yang memeluk Islam setiap hari, jika 1 tahun dianggarkan seramai 365,000 yang akan memeluk Islam dan jika selepas 20 tahun akan terdapat 7.3 juta umat Islam yang baru dan akan bersatu bersama-sama Umat Islam lain di US yang berkemungkinan akan mencecah puluhan juta!. Lagi hebatkan ... pertambahan yang memungkinkan pada satu hari nanti US akan ditadbir oleh seorang Presiden yang berani mengaku "I'm Muslim".

Subhanallah... Allah Maha Bijaksana. Disebabkan kira-kira mudah ini Paderi yang terdesak, dungu lagi sengal itu membakar Al-Quran di atas dasar kununnya kerana Al-Quran dan Nabi Muhammad lah yang mencetus segala keganasan. Kerana dia sendiri pun takut untuk membaca Al-Quran kerana dia juga risau jika dia mengkaji Al-Quran, berkemungkinan besar dia pun akan "murtad" dari Kristian. Seperti beberapa kes Paderi di US yang telah berhijrah dari Kristian kepada Islam selepas mengkaji Al-Quran seperti bekas paderi Yusuf Estes yang telah memeluk Islam selepas hanya membaca Al-Fatihah dan mengkaji maksud-Nya. Boleh lihat di YOUTUBE di bawah :




Paderi dungu tersebut merasa khuatir dan risau jika anak-anaknya atau saudaranya akan terjebak sekali (entah-entah ada yang sudah masuk Islam sebab tu dia meroyan kan), jadi untuk menjadi hero kepada agamanya dan mencari publisiti murahan kot-kot boleh bertanding jadi Senator maka dibakarnya Al-Quran yang suci dengan bangganya. Sebagai seorang Islam cool amat bangga dengan para Ilmuan, Mufti-Mufti, Aktivis-Aktivis Islam tidak berbunyi atau terdapat pun cadangan untuk membakar Bible kerana mereka semua adalah bijak dan profesional tidak seperti Paderi di US tersebut. Orang Islam tidak sedungu Paderi tersebut untuk membakar kitab suci sesuatu agama jika terdapat 1-2 orang dari sesuatu agama itu yang melakukan keganasan.

Cool ada terjumpa clip YOUTUBE ini..selamat menonton


Hadis :

Hadith :
Diriwayatkan daripada Abu Said al-Khudri r.a :” Rasulullah SAW bersabda yang maksudnya:” Apabila seseorang memeluk agama Islam dengan ikhlas, Allah akan mengampunkan semua dosa-dosanya di masa lalu. Kemudian setelah itu mulai diadakan perhitungan, pahala untuk setiap perbuatan baik yang dilakukannya dilipat gandakan sepuluh sampai tujuh ratus kali ganda sedangkan setiap dosa yang dilakukannya akan dicatat sebanyak dosa yang dilakukannya kecuali apabila Allah mengampunkannya.”

 
(al-Bukahri)

No comments:

Post a Comment